Dåliga Raggningsrepliker

1.  Du måste komma från himlen för du ser ut som en ängel.
2.  Jag har tappat bort min hemnyckel, kan jag få sova hos dig?
3.  Att röra en tjej och sedan låtsas bränna sig och sen säga : "fan va het du är".
4.  Vill du vara mitt skafferi? så kan jag ha min banan där i.
5.  Hur vill du ha dina ägg imorgon bitti? kokta eller befruktade?
6.  Hej, får man fresta med en proteindrink?
7.  Är det där en spegel i din ficka? för jag kan se mig själv innanför dina byxor.
8.  Ere du som kallas för strykjärnet? Jag bara undrade för du e så jävla het.

kör du på nån av dom här så lär du inte få nått sex.

fan nu kommer ja inte på fler....
Nån som kommer på några andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0