Ensam Mamma Söker. TV 3

 
Ojoj.. ännu ett Pr-Jippo.
kan ju inte påstå att nån av dom ser speciellt dålig ut.
Så jag tror heller inte att dom har haft problem att hitta en kille innan programmet.
det känns lite som att "wow, det här är min chans att få synas lite och bli kändismorsa" 
När det kommer till Nina så verkar det inte som att hon är ute efter att hitta sitt livs kärlek, så som hon pratar och förklarar saker och ting så känns det för mig iallafall som att hon är ute efter att hitta en kille som ska vara farsa till hennes barn....
jag vet inte men det är väll inte det som killen är ute efter..eller? och sen att hon gjorde sig av med en killen för att hans träning var viktik för honom, vafan e det för stil? för att ett förhållande ska funka så måste väll respektera varandra och ta hänsyn till den andras hobby. det är bra om han tränar och håller sig i form, det är väll inget fel med det? dessutom så sa han ju att han kunde tänka sig att trappa ner på träningen. men nej nej det funkade inte. så hon lämnade honom med tårar i ögonenn.. varför? vafan du gillade ju honom! .. aja hon kanske gjorde så för att om han tränar mycke så kan ju inte han ta hand om hennes barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0