Per Gessle på fotbollsgalan

 
Ikväll va det ju fotbollsgala..
Att Zlatan skulle vinna iår igen va ju inte direkt otippat
Allt va på top kändes det som..enda till den där Per Gessle skulle upp på scenen och sjunga sina JÄVLA SKIT LÅT!
Jag blev nästan lite bitter... räckte det inte med att han gjort en sån kass låt?
Dessutom sjöng han ju inte ens, jag tror alla som såg programmet hörde direkt att det va playback...
Fyfan va pinsamt att stå och mima inför ett nästan fullsatt globen, då tycker iaf jag att man lika gärna kan skita i det.
Ett tips från mig till Perra G är att lägga microfonen och gitarren på hyllan för gott...
Gå och sätt dig på den där stenen vid en sjö i nån skog som du sjunger om och stanna där.

tack för idag.. sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0