Sanningens Ögonblick del 2


Helvete..!!
Jag hade ju bestämt mig för att ge Linda Rosing lite mer kritik idag.. men nej.
jag glömde helt och hållet bort att det var idag..skit också. aja jag får väll gå in på kanal 5:s hemsida och se på reprisen
och sedan återkomma med en summering av programmet.... fast jag tror inte att nåt hon sa förvånade någon..
jag menar att det hon sagt nu i programmet redan borde ha stått i nån skvallerblaska. med tanke att hon gör allt för att synas... jag läste dock rubriken på kanal 5:s hemsida. " Linda efter Sannings Ögonblick ´Aldrig mer!´.
*suck* sluta gnäll, du visste vad programmet handlade om och du visste säkert en del av frågorna innan programmet... Det fick iaf Towa.. (enligt hennes bloog)... programmet framstår som värre än vad det egentligen är. du är bara ute efter PR... ja vet inte men kallas inte det för mediahora?  Hittade en snutt från programmet på expressen.se. tryck här för att se.
Ja just fan kom på en grej till, lika bra att skriva om det nu när jag endå är igång..
Jag har för mig att jag läste nåt om att Rosing har snott Carolina Gynnings ex... ja såklart,.
Hon e ju avis på gynning och hennes framgångar. hon vill ju vara som gynning. så varför inte provcykla hennes ex.. det e ju ett steg på vägen iaf..
ville bara få det sagt....

Kommentarer
Postat av: Towa

hahahaha

2008-11-20 @ 08:29:50
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0