Sanningens Ögonblick Kanal 5

då va det dags att skaffa blogg..
trodde aldrig jag skulle göra detta nånsin men ja hade tydligen fel.

måste bara få skriva lite skit om ett program jag såg igår på tv.
"sanningen ögonblick" tror jag att det hette..
sjuk program, jag började se när hon (Towa tror jag hon hette, het som ett jävla strykjärn) va med och skulle svara på en massa frågar. själv trodde jag att det skulle vara mycke ja och nej frågor.... tydligen inte. det verkade som att det va nåt slags förhör och att dom ville bryta ner henne. dom ställde ju bara frågor som dom typ redan visste svaret på, och att dom bara ville testa henne och se om hon vågade erkänna. jävligt stört att dom ställer frågar som kan kosta henne jobbet...men iaf ja tyckte hon va riktigt stark som vågade erkänna allt, det hade jag knappast gjort för då hade det krävts en hel del mer cash :D. fast ja satt mest och tyckte synd om hennes föräldrar, speciellt farsan....han såg inte alls bekväm ut i den situationen... men men,. "big ups" för henne som vågade erkänna allt för hela det svenska folket.
haha men sen när hon (linda rosing) skulle va med så tyckte ja bara det va kul. jag menar, hon kan väll inte göra bort sig mer än va hon redan gjort? det känns mest som att det är ett PR trick för att kvällspressen ska ha nåt att skriva om.. jag kan redan se rubrikerna ... "här knäcks linda rosing av programmets frågor" osv. känns som att hon har blivit lite bortglömd och behöver lite uppmärksamhet för att inte försvinna helt. sen sitter hon och snackar en massa skit om att hon ENBART är avundsjuk på på Carolina Gynning för att hon blir så bra på bilder.. vilket skitsnack! fan sluta ljug för fan. du är bara bitter och avundsjuk för att hon har fått mer framgång i tv-rutan än va du har fått efter Big Brother.. ja vadå? "jag har också knullat i Big Brother i livesändning, varför kan inte jag också få bli programledare?" lite så känns det... jag menar hade hon vart avundsjuk på att hon blir så bra på bild så hade hon ju vart avundsjuk på hela modellbranschen och inte bara henne, eller hur? konstigt. aja det ska bli kul att se fortsättningen sen och se hur mycke hon gör bort sig. själv tror jag inte att hon kommer åka ut för att hon ger upp utan för att hon kommer ljuga...
en exempelfråga 
exempel på en fråga som ställdes.

-
 over and out

Kommentarer
Postat av: Towa

Hahaha ja vad ska man säga ;) det bjuder jag på

2008-11-14 @ 12:17:23
URL: http://www.towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0