snökaos.

fyfan vilken kaos det va igår. iallafall här där jag bor.
min bil såg ut som en jävla snöiglo och typ en 2meter lång snövall bakom.
det gick inte att få ut skiten. aja det va iaf inte jag som skulle köra men men.. sen gick ja för att möta en kompis som skulle köra och bara på vägen dit (inte ens långt) så hinner jag se 4bilar kanske som hade fastnat och inte kom ut...och då hade jag bara gått 150meter kanske haha... aja sen när min kompis lyckats få ut sin bil så märker vi att det inte ens går att köra.. körde man i över 20kmh  så började bilen och sladda runt...så det va ju helt kört. så vi ringde chefen och förklarade läget... och han sa att "det e bara att stanna hemma och gilla läget, det finns inte en chans att ni kan ta er till väsby idag". så vi gjorde så..
aja nu måste jag iväg till jobbet, hoppas det funkar bättre idag. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0